Monday, May 31, 2010

30th may

Ada orang kata bulan May ni bulan kelahiran insan2 yang istimewa. saya bertuah kerana dilahirkan dalam bulan 5 juga.sila jangan jeles.walaupun hampir ke penghujung bulan,tapi still bulan may..semalam hari lahir saya.genaplah umur saya.membesar dan membesar dengan sihat.alhamdulillah.tiada apa yang specialnya hari lahir saya.tiada sambutan khas untuk saya.wahh,sedeynya.tak apalah,bukan budak kecil mahu dirai dengan kek dan belon2 yang banyak.oleh sebab rasa nak sangat ada kelainan dari hari2 yang lain.saya masak sendiri untuk meraikan hari lahir saya.bunyi macam sedih je kan..tapi saya suka.ni la hasilnya.walaupun tak seberapa,cukuplah sekadar pemuas hati sendiri...




ketam masak lemak cili api



tak nampak pulak yang lain2....


oleh sebab xde sambal,sardin pun jadilah....




tembikai ni saya tak masak,potong je.hehehe...




ikan cencaru bakar



cicah air asam

Syukur,masih diberi peluang untuk hidup di bumi Allah ini \(';')/

0 Comments:

Post a Comment