Tuesday, June 1, 2010

Jun olredi

Berakhir sudah May yang sangat bermakna pada diri saya.macam2 terjadi pada bulan May yang lepas. sweet and sour semua ada.randomly apa yang berlaku dalam bulan May

18 may 2010 - saya kemalangan terlanggar lopak.rasa macam superman terbang atas jalan.habis tangan kaki luka-luki dan calar balar.kain baju kurung berlobang 2.sweater merah kegemaran dan kesanyangan saya juga koyak.dapat mc 2 hari.

19 may 2010 - mc dua hari pergi bercuti ke penang.tenangkan fikiran.walaupun badan masih sakit2,kerana nak berjalan,tahan saja la.hanya bersantai.tidak berjalan ke mana2 pun di penang.khamis malam bertolak pulang..

20 may 2010 - my mom birthday.tapi saya tidak mungkin dapat meraikannya bersama beliau.hanya doa yang dapat anakanda kirimkan buat bonda di sana..

24 may 2010 - wave biru kehabisan minyak di persimpangan.sudah la lambat.dia buat hal pula.mujur kash datang membantu.wonderpet datang membantu,eh silap2..terima kasih,kash.

28 may 2010 - wesak day.keluar jalan2 dengan keluarga kakak dan yang paling seronok abang sayang pun turut serta.hmm,biasala.dah lama kami tidak keluar berdua sahaja.nasib baik ketika di mines,abang ipar sporting bagi kami privacy untuk berjalan bersama.dapat la bermanja2 sikit..arrgghhh gatalnya awak.ingat awak masih belum ada apa2 ikatan.hehehe..

30 may 2010 - hari lahir saya.semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan diberkati Allah selalu.InsyaAllah.

hari ini sudah masuk bulan Jun.hampir ke pertengahan tahun.adakah azam tahun baru sudah tercapai???apa ya azam yahun baru?let go for it!!fighting2....

0 Comments:

Post a Comment