Wednesday, June 30, 2010

Kenapa?

Kenapa saya sayang sangat kat abang sayang saya...
  1. sebab dia je yang faham perangai saya
  2. dia yang tahan perangai pelik2 saya
  3. dia yang tahan karenah saya yang mengada2
  4. dia yang banyak bagi moral dan support kat saya.
  5. dia yang banyak sokong apa pun yang saya buat walaupun kadang2 benda yang saya nak wat 2 benda gila.
  6. dia yang faham macam mana family saya.
  7. dia yang boleh buat saya tersenyum, ketawa dan menangis
  8. dia yang sabar memujuk saya kalau saya merajuk walaupun bukan salah dia
  9. dia yang tak putus2 bagi nasihat untuk kebaikan saya walaupun saya degil
  10. dia yang sayang saya sepenuh jiwa dan raga
saya rasa bertuah dipertemukan dengn lelaki ini..semoga Allah permudahkan jodoh kami..

0 Comments:

Post a Comment