Wednesday, July 7, 2010

Daily Routine

hari-hari yang dilalui sekarang sgt memenatkan.walau bagaimanapun saya puas dan seronok buat semua tu..

ni la rutin harian saya.lebih kurang

6.15pg - bangun,mandi2,subuh (kalau boleh)
7.00pg - pakai baju bersiap2 nak pergi kerja.sebelum pergi kerja kena masak air untuk baby mukhriz n masak air mandi kak ngah.sediakan baju yang baby mukhriz nak pakai pagi 2 n pampers yang secukupnya sehingga saya balik kerja

8pg - 5ptg - di ofis

5.30ptg - sampai umah,masak air untuk mandi baby mukhriz n kak ngah.pastu prepare barang2 nak masak plak..
6.00ptg - mandikan baby mukhriz,pakaikan baju,siap bedak n make up bagai..pas tu bagi susu n tidurkan baby mukhriz..
6.45 ptg - masak untuk my family.biasanya lauk yang simple2.tak larat nak wat yang leceh2..panaskan lauk kak ngah,refill thermos air panas...
7.30mlm - mandi.sambil mandi basuh baju baby mukhriz.masuk kain dalam washing machine..basuh..
8.00mlm - solat maghrib n tgk berita jap
8.30mlm - hidangkan makan malam kak ngah.saya pn makan malam jugak..
9.00mlm - pas habis berita,gosok baju kerja yang nak pakai esoknya.tgk tv sket2..kemas2 rumah pe yang patut.
10.30/11.00mlm- biasanya time2 mcm ni saya dah tdo.hari2 yang dilalui sangat2 memenatkan..


p/s : mohon maaf kepada rakan2 yang ajak saya lepak dan keluar.sesungguhnya saya sangat sibuk.nak keluar dengan abang sayang juga tidak sempat.harap memahami...
saya tak ada mak...

0 Comments:

Post a Comment