Thursday, July 22, 2010

Hapdate

Rasa dah lama tak mencoret dalam blog ni.hari 2 bukan main berazam nak wat at least 1 entry sehari.atas sebab kekangan masa yang terhad untuk berfoya2 di web2 yang tidak sepatutnya,hasrat murni lagi suci terus terbantut begitu saja.ini pun curi2 masa nak update blog ni.rasa2nya dah bersawang2 dah blog saya ni.xde sapa pun nak tolong bersihkan.kesian kat saya kan???

Dah hampir ke penghujung bulan julai.cepatnya masa berlalu..saya pula makin tua,tapi makin chomey..ooopppssss,sila jangan jeles..macam2 yang berlaku dalam hidup.perlu tempuhi dengan sabar.kadang2 tak boleh nak bersabar,naik hangin satu badan.nasibla siapa yang kena.selalunya abang sayang saya yang selalu kena marah ngan saya.kesian dia..nasib baik dia jenis cool je.sebab 2 saya sayang dia..ceh,perasan..hahahhaa..suka2!

Sejak dua menjak ni nafsu makan makin merosot.perut lapar saje,tapi bile tengok makanan langsung patah selera.azabnya bila Allah tarik nafsu makan ni..badan jadi letih,rasa tak bermaya dan air sahaja yang jadi alas perut bagi tak lapar sangat.harap2 bulan puasa nanti nafsu makan akan seperti ini juga.boleh berjimat kan??selaian 2 diet juga menjadi..aaahh pe yang merepek2 ni..xpe,saya memamng suka merepek..

Kawan2 saya dah excited nak apply cuti untuk raya nanti.tapi saya masih bingung nak apply bila.macam mana ni.saya rasa macam xda feel lagi nak raya.maybe sebab belum start berpuasa.hhmmm,jangan nnt saya pula yang terlebih2 beraya sakan.TERLEBIH SUDAH..
Cukupla 2.banyak membebel kang ntah apa2 lagi yang saya ngarutkan.sampai bertemu lagi.

0 Comments:

Post a Comment