Tuesday, May 4, 2010

MEI

Diam tak diam dah masuk bulan mei..hari ni pun dah 4 mei 2040..wah,cepatnya masa berlalu..rasa-rasanya baru sahaja melangkah ke 2010.tup2 dah hampir ke pertengahan tahun 2010..alhamdulillah,masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...
sudah hampir sebulan bekerja..masih belum dapat membiasakan diri..apa la yang susah sangat.just pergi la jumpa dan talk..no,saya sangat malu..adoyai!!!!saya seperti mati kutu.tidak banyak yang dapat saya lakukan..semua seolah-olah baru kepada saya..bukan seolah2 tapi memang baru..hmmmmm...
ok,lupakan sekejap..bulan mei memang bulan yang paling banyang event..kiranya bulan yang terpenting la..eh,ye ke?bulan mei banyak hari2 yang menjadi peringatan untuk kita dan saya juga..
1. 1 mei - hari pekerja (saya bercuti)
2. 8 mei - hari ibu
3. 10 mei - bacaan yasin dan perhimpunan bulanan (jabatan saya)
4. 16 mei - hari guru
5. 20 mei - hari lahir mak saya
6. 28 mei - wesak day
7. 30 mei - hari lahir saya (yeay!!)
happening tak bulan mei???mestila kan...sebab bulan 2 ade 2 orang yang sangat cantik dilahirkan...hehehehehe..sila jangan jeles...

0 Comments:

Post a Comment