Friday, May 21, 2010

Dedikasi untuk awak...

Kash,
saya geram awak wat macam tu kat saya.geram.seharian saya rasa sakit hati nak sebut nama awak.ntah la,saya pun tak tahu kenapa..

Isnin,dari petang hingga ke malam awak ajak saya keluar dan lepak2 minum.malangnya saya menolak sehebat2nya.bukan apa,saya masih punya keluarga yang saya perlu jaga maruah mereka.saya cuba terangkan dengan sebaik mungkin.malangnya,saya rasa awak salah faham..

Selasa pagi saya datang kerja seperti biasa.apa yang tak biasanya saya terserempak awak dan kamiel on da way pergi mana,saya pun tak tahu.saya berlagak seperti biasa.menanti awak menghampiri tempat saya parking motosikal saya dengan harapan saya boleh menyapa awak.lain yang saya harapkan,lain yang terjadi.awak langsung tak menoleh ke arah say.padahal jarak kita tidaklah sejauh mane.cuma 2-3 meter sahaja.benci sangatkah awak untuk menengur saya seperti hari2 lain. sepeninggalan awak dan kamiel,saya rasa betul2 tersa hati.saya rasa saya pinca awak berkelakuan seperti itu.saya tolak perlawaan awak untuk keluar..

Kash,
saya betul2 sakit hati.seharian saya begitu.waktu awak datang ke meja saya,saya keraskan hati untuk tidak bercakap dengan awak,padahal saya sedang rancak berbual dengan ikhwan dan saya tidak sibuk juga..saya masih tersa hati..petangnya selepasrehat tengah hari,tiba2 PC saya meragam.aduh,saya jadi tidak keruan..selalunya,awakla tempat saya mengadu kalau PC saya ni buat hal.saya berfikir panjang.ego masih menguasai dan saya mengambil keputusan untuk meminta bantuan kamiel.aaahhhh,malangnya kamiel tidak dapt menyelesaikan problem PC saya.ada juga saya dengar kamiel nak panggil awak untuk membantu.saya jadi serba salah..tetapi,akhirnya saya lega kerana kamiel hanya menghubungi awak melalui telefon.masalah PC saya tidak juga selesai sehingga waktu pejabat tamat..

hujan turun mencurah2.saya ambil masa sedikit sebelum pulang.selalunya saya pulang on time.ketika saya turun ke parking,saya masih nampak motosikal awak belum berganjak.bermaksud awak juga masih belum pulang.aduh,gawat!takut2 terserempak dengan awak,saya memecut motosikal saya walaupun hujan turun mencurah2.hati saya betul2 mahu pulang walau apa pun keadaannya..saya pulang dengan wave biru tu..seakan2 nasib tidak menyebelahi saya,akhirnya saya terlibat dalam kemalangan.sungguh,saya rasa sangat2 terkilan.mungkin Allah nak tunjuk yang saya bersalah kerana berprasangka kepada awak..

Kash,
saya minta maaf.hati ini masih ego untuk mengucapkan dengan mulut.hasil nukilan ini harap dapat melegakan hati saya..

0 Comments:

Post a Comment