Monday, May 17, 2010

Mama wa

pagi-pagi lagi wa dah oooiiiittt kan saya.apa lagi rindu la tu.macam la saya tak tahu.walaupun dia tak nak mengaku,tapi saya faham sebab saya pun rindukan dia.hehehe...
rasanya dah lama saya tidak menjenguk blog saya dan kawan-kawan yang lain.banyak cerita yang saya ketinggalan.nasib baik wa oooiiiittt kan saya.baru la saya sedar yang banyak cerita yang saya tak tahu..hehe.apa lagi kami bergosip serba sedikit..sedikit??banyak la kut..hehehe..

1. wa terasa sebab kena tinggal dengan 'mereka'.
2. ada yang cemburu dengan kejayaan orang lain.come on la..sama-sama melayu pun nak iri hati???sampai bila bangsa kita nak maju.dah tu rezeki dia.betul tak??
3. papa nas dah propose mama wa...wah!!!sangat teruja..he said in 2 or 3 years lagi dia nak masuk meminang..bertuah la badan..jangan lupa jemput saya makan nasi minyak..

hahaha..ni hanya point-point je..yang lain-lain tu tak boleh cerita.bahaya...sebenarnya banyak lagi nak kami gosipkan.tapi nanti dulu..sabar..

0 Comments:

Post a Comment