Sunday, March 21, 2010

hibernasi

wah,tajuk memang tak boleh blah...
sudah habis masa saya untuk berhibernasi dari dunia blog ni.tangan saya sudah gian untuk mencoret sesuatu.padahal bukan ada apa2 yang 'best' untuk dikongsi...

Alhamdulillah saya bersyukur.akhirnya penantian saya sekian lama berakhir.doa saya dimakbulkan Allah.rezeki dimurahkan dan urusan dipermudahkan..Isnin lalu saya menerima sepucuk surat dari SPA..saya ditawarkan untuk berkhidamat di jabatan kerajaan.bukankah itu yang diidam2kan oleh ramai rakyat negara ini???alhamdulillah saya terpilih..walaupun hanya jawatan yang kecil,tapi saya amat bersyukur..insyaallah pada 8hb April 2010 saya akan melapor diri..wah,cuaknya saya rasa...berdebar2 mengalahkan nak tunngu orang masuk meminang...cewah.macam la ada pengalaman orang masuk meminang...okay,stop...jangan nak merepek okay..

arakian setelah saya mendapat tawaran ini,terpaksalah saya meninggalkan apa yang saya sedang lakukan sekarang..orang kata kalau tolak tawaran bekerja dengan kerajaan ni,mereka akan black listed terus nama kita..betul atau tak,saya pun tidak tahu...just go for it...insyaallah kalau saya tidak tersilap,saya akan bertugas di putrajaya..sekali lagi saya bersyukur kerana saya tidak dihantar jauh dari kampung...sedih tau..saya tidak pernah tinggal berjauhan dengan famili..paling jauh pun ketika saya belajar di matrik negeri sembilan...itupun masih boleh pulang setiap minggu..tapi jangan salah sangka,saya masih boleh berdikari tau...(betul ke????)hehehe...

okayla....dah letih...sambung lain kali...





Salam syukur,

puteri bonda

0 Comments:

Post a Comment