Monday, March 22, 2010

enjoy tak ingat punya

:girl_4: hahaha,tadi saya dan rakan2 seangkatan telah dihalau dari office sebab prestasi saya dah ahli kumpulan yang lain tidak memuaskan hati 'mereka'.puas kami cuba untuk membetulkan keadaan tetapi keputusannya masih sama..kami tetap dihalau...apakan daya,pencacai seperti kami hanya layak menerima layanan tapak kaki lagaknya..menyampah betul..

saya berusaha untuk membela nasib kami semua..lebih penting membela nasib dan masa depan sendiri...adus,bukan mudah untuk erurusan dengan manusia2 durjana seperti mereka...aaahhh,persetankan,kau yang cari pasal dahulu...we just fight for our right...hahahaha....haram kejadah...

oleh kerana kebengangan tahap super saiya kami semua telah bersetuju untuk keluar berfoya2..bila lagi dapat outing beramai2 macam hari ni..wah,memang class gitu..tempat yang dituju pastinya tempat makan..ya lah,dah la bengang kena marah n so ever ntah hape2...dah 2 kena halau plak..memang makan la semua makhluk Tuhan yang dihalau tadi..aduh sadis sungguh...borak dan bertapa agak lama di KL Jam (a.k.a kijam by mee kuning) kami mula bergerak ke KLCC...jalan kaki beb.small matter la.hahaha.mengah jugak la sampai sana.bukan buat apa pun.jalan2 macam orang tak pernah masuk KLCC.lawak gila bila lya buat macam orang cacat on the way pergi sana...kami gelak macam orang gila..

then,aktiviti disambung dengan sesi karok..melalak2 kami bagai nak terkeluar anak tekak..opppsss,bukan kami,mereka...saya tidak okay...hampir 3 jam di dalam bilik gelap umpama bilik penjara banduan yang bakal dihukum bunuh,bezanya kami enjoy..saya minta permisi untuk pulang..tidak mampu lagi untuk bertahan..badan sudah letih...akhirnya pulang.betapa lalainya saya sehingga zohor pun terlepas.saya yakin kalau abang sayang saya tahu,pasti membebel hingga bernanah telinga...saya budak nakal..theee.....

1. andai anda menerima panggilan temuduga dari company yang menawarkan gaji yang tinggi untuk jawatan yang rendah sila abaikan.mungkin sindiket penipuan..MUNGKIN!!!!


salam kasih sayang untuk ahli kumpulan saya...

:what:

0 Comments:

Post a Comment