Thursday, March 25, 2010

Susut

tiba2 teringat perbualan saya dan abang sayang malam tadi...

AS : Tadi encik abang tanya berat abang dah turun berapa??
SA : Dah tu,abang jawab berapa?
AS : Petang tadi abang timbang berat abang dah 59kg..
SA : Betul ke??
AS : Ye la.takkan abang nak bohong plak..
SA : Bukan bohong,seloroh...
AS : Sungguh la..dah turun 59kg.BMI abang 20..
SA : Habis la lemak2 abang semua.macam mana boleh susut macam tu sekali.spare tyre abang dah hilang la ye??
AS : Sayang perli abang ke??
SA : Mana ada.tanya pun dah tak boleh..
...
...
...

kesian abang sayang saya.berat dah turun dengan banyak.memang saya dah perhatikan abang sayang saya ni kalau nak gain berat memang susah.tapi kalau nak turun.cepat mendadak2.penat saya bela segala macam lemak dalam badan dia.akhirnya burn macam tu ja..dah la nak dapat balik susah..


BMI Calculation

(weight)/(height*height)

weight in kg and height in metre.

18 and below underweight
19-25 normal@standard
25 and above overweight..

mujur abang sayang saya masih lagi di tahap yang normal.saya nak dia berat lagi.kurus2 ni macam tak best la.hehehe..nanti saya yang risau.hopefully saya boleh buat dia naik sampai 65kg balik.macam mana ye..nanti saya suruh minum susu baru tahu..


1.tiba2 rasa rindu..dah2 jangan start nak mengada2 okay...

0 Comments:

Post a Comment