Saturday, February 20, 2010

jangan nakal...

Abang sayang saya akan ke Ipoh sampai hari Khamis minggu hadapan.memang tak best kalau kena tinggal lama2 macam ni.so saya decide untuk balik kampung.so,tak ada la terasa sangat yang dia busy tak boleh nak layan saya...korang tau,tadi sebelum dia tidur dia pesan supaya jaga diri dan kesihatan.dan yang penting jangan nakal2..seronok sangat bila dia cakap macam tu.macam seorang suami nak tinggalkan isteri dia plak kan..saya terharu..yang paling best,ada dedication lagu untuk saya....sila jangan jeles..


Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat

*Kadang2 ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mau pergi
Bisa hati kau ada dicuri

Please x3
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar bukan untuk curangimu,

Wo…oo please x3
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang bawa yang kau pesan
Diriku untukmu…

Semua tahu kucintamu
Semua tahu kau milikku
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku




saya doakan semoga dia akan berjaya dalam pertandingan tu nanti.
kerjaya tentera tapi macam atlet dah.aish......aktif2 pun perut tetap maintain je kan??

0 Comments:

Post a Comment