Friday, January 15, 2010

Tahniah

Tahun lepas sudah ada seorang rakan sekolah saya melangsungkan perkahwinan..tahniah.sudah melangkah ke satu alam yang lain..hahaha..macam alam ghaib pulak..bukan,maksud saya dari hidup seorang sudah berdua.dari hidup di bawah ketiak mak dan ayah kini sudah tidak lagi..daripada menguruskan perut sendiri,kini sudah perlu menguruskan dua perut....perkahwinan pasti menyeronokkan kan.entahla,saya pun tak pasti sebab saya pun belum berkahwin.
perkahwinan juga menuntut tanggungjawab antara dua belah.toleransi antara pasangan sangat penting untuk memastikan kerukunan rumah tangga.hahaha macam dr fadzilah kamsah pula..

tahun ini ada lagi rakan sekolah saya yang bakal mendirikan rumah tangga..wah2,makin ramai yang dah tidak mahu berstatus bujang lagi..alhamdulillah,tuntutan agama.saya pula bila pulak agaknya ye??...bagaimana agaknya majlis perkahwinan saya nanti agaknya,pelamin dan pelbagai lagi.busana nikah dan sanding warna apa ya??bagaimana pula rupa bakal suami saya...hish,malunya cakap pasal ni..okay,stop it..stop dreaming girl!!!!hahaha...

pada mereka yang akan mendirikan rumah tangga,tahniah ya.doakan kami pula dapat jodoh.hahaha..



:err::look::wink::puteh_19::puteh_1::minimo_16::minimo_02:

0 Comments:

Post a Comment