Wednesday, January 20, 2010

dedikasi buat si pujangga

wah,tajuk macam gempak je ni...


saya nak buat entry yang special,yang lain daripada yang lain,yang bila dia baca ada kesan pada hati dan perasaan dia..tapi malang,saya tak pandai buat macam tu.saya tidak kreatif seperti rakan-rakan yang lain yang selama ini saya memang mengikuti perkembangan blog mereka..antaranya kawan-kawan sekolah saya ida kp,nadz,fuzah,affan,mala dan ramai lagi.

saya tak tahu nak luahkan macam mana supaya dia benar-benar faham apa yang saya inginkan..saya tidak minta banyak.cukupla kasih sayang dan perhatian yang tidak berbelah bahagi untuk diri saya..

saya tahu buat masa ini dia sayangkan saya.tapi adakah kasih ini berpanjangan.

saya tahu dia dah mula malas nak layan karenah saya.

saya tahu dia dah mula nak beralasan dengan saya.

saya tahu dia dah mula ignore call dan sms saya..

saya tahu dia dah mula nak mengeluh dengan saya.

saya tahu dia dah pandai cari gaduh dengan saya...

TAPI
....
...
..
.

saya tidak tahu sampai bila saya akan boleh bertahan..

saya tidak tahu adakah saya masih setia untuk si dia....

kalaulah dia boleh faham apa yang cuba saya sampaikan,saya insan paling bahagia..


1.sudahlah,jangan nak merepek.
2.sampai di sini saja,tiada Q&A session...

salam sayang,


puteri bonda




0 Comments:

Post a Comment