Sunday, April 25, 2010

hari ahad

tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
tutup mata buka mata
.....
....
....

..
..
..
..
.


dan seterusnya...
rupa-rupanya dah hari ahad..
bermaksud dan bermakna esok saya dah akan mula bekerja semula..ya Allah,malasnya rasa...
janji nak kerja rajin-rajin.tapi apakan saya yang di ofis tu pun bukan rajin-rajin semua pun.sama je macam saya.saya lagi rajin tau....hahaha...esok nak kena siapkan lagi semua surat-surat yang memang berlambak....apa yang tak best,mugkin saya akan dipindahkan ke bahagian lain...waahhh,tak bestnya...dengar cerita bahagian tu lagi banyak kerja.tak boleh la saya nak balik on time lagi..waaa~~~

0 Comments:

Post a Comment