Wednesday, August 19, 2009

i will getting married soon~

untuk makluman kawan2..
saya akan berkahwin lepas raya ni..
tolongla..
saya xnak..saya takut..
tp nak wat macam mane..
ayah saya dah agree ngan family blah lelaki..
mak lelaki 2 beriya2 nak kami kawin cepat2..
xtau la nper..
mentang2 la anak dia pilot..
pandu kapal terbang laju..
cepat sampai..
xkan nak menantu pn cpat gak..
hampeh betul..
saya xpernah knl lelaki ni..
ayah saya cakap lelaki org Kajang..
saya xkesah lelaki 2 org mane..
sape suh pandai2 jodohkan saya..
saya marah kat ayah saya..
tp nak wat mcm mane..
xkan saya nak cancelkan..
nnt ayah saya gak yg malu..
adui,macam maner ni..
nak ngelak pn dah xley..
mcm maner ngan buah hati saya..
macam maner saya nak terangkan kat die..
ntahla..
nnt semua jmputla datg ye..
datang la..
temankan saya..
jangan riso,datang xyah bwak pape..
just bawak bersabar coz korg sume kene
TIPU!!!!
ye!sume ak cter td tpu belaka..
hahaha..


p/s:sape2 yg bace entry ni,ak mntak maaf la klu poyo2..hehehehe..

0 Comments:

Post a Comment