Monday, March 30, 2009

cik buzz........

sebenrnye ak malas r nak menulis..nak menaip...
tp aku cian la kat cik bazilah ak ni...
kang merajik plak ak xciter paper pasal dier...sorry la...ak bkn xnak tulis pasal ko..
kemalasan mguasai segala keinginan ak ni..hehehe..jgn merajuk..k2, ak nak tulis pasal ko la ni...
nur bazilah ramly
org nogori sembilan yg kuat makn pedas..
single lg sekarg tp dah ader pakwe...
jauh 2 kene tggl ngan pakwe dier..
nak tau tny r dier sndiri...
bercita2 nak kawin lg awal dari ak...
ceh,xleh jadi ni...
memula masuk uitm,ak xrapat sgt nagn cik buzz ni..
tp pas ader kn wat 1 assgment 1 grup trus dah bleh same2 layn kepala gila dier..
buzz, ak merajuk ngan ko sbb ko ader janji smthng ngan ak dari awl sem smp sekrg xtertunai..
huhuhuhuhuhuhu...
lg nak tuls pasal per yerk?
ha,kitorg suke gossip2...
selalu habiskn masa berjam2 nak gossip.
tp sekrg sush dah...
msg2 dah bz...
really miss our old time...
huhuhuhu..
smp cni jer la...
byk lg nak cter...
tp nnt dulu..
nak study utk test...
tatatatatattititititititututututututu

2 Comments:

  1. Bazilah (^0^) said...
    alalaaaa~
    terharu gle aku..sob3..=p
    weh jgn majuk pasal aku x tunaikan janji tuh,nnti kte g k tp lmbt sket la ek..tggu dp aku abes ek..huhu
    Norul Malakiah Sidek said...
    ala timah aku nak gak..sampai ati..

Post a Comment