Friday, February 12, 2010
Tiba2 teringat mesej petang tadi dengan dia.
saya : imah balik dulu.jumpa lain kali..happy valentine day
si dia : valentine day??
saya : saja nak wish.kita kan xde anniversary,just to remember our precious moments...
si dia : wajib ke celebrate??
saya : not at all.Kalau abg xske xpe la..sori
si dia : (xreply pape)
saya rasa macam kecewa sangat.saya ingat boleh manja-manja.tapi saya tak boleh buat apa2..si dia memang tidak romantik seperti lelaki lain.sabar dan bersabar dan terus bersabar..
Labels: luahan hati
Saturday, February 6, 2010
Laugh like what u did when u were little,
Love like you've never been hurt.
Labels: luahan hati
Friday, August 28, 2009
salam n selamat pagi..
ya Allah,xsedar da pagi rupenye..
dari tadi ngadap laptop n xwat pape..
ade rase smacam dalam hati ni..
rase yang xtenang n xsenang..
rase nak jerit tp perit..
rase nak marah tp xterarah..
rase benci tp nnt ak yg rugi..
*ape yg ak merepek ni*
terima la seadanya..
okay,now straight to the point(s)..
1. ak sebenarnye takut ngan keputusn yg ak wat..mcm2 perasaan bercampur-baur..
2. ak nak mintak maaf pada rakan2..ak banyak mnyusahkan kalian,exp my lovely hozmate now..(mama wa)
3. ak nak mintak maaf kat lecturer2 yg bnyk mbantu ak mjadi manusia...seringkali ak mgecewakan kalian..
4. ak nak mintak maaf kat ayahanda..anakandamu ini dah byk myinggung perasaan ayahanda
5. ak nak minta maaf kat sume kakanda2ku yg dikasihi..pasti kalian juga kecewa dengan ak..
6. ak nak mintak maaf kat adik aku..terima kasih atas nasihat mu dik..kakandamu yg satu ini tlalu keras hatinya..
sebenarnye,bnyk lagi nak tulis,tp dah malas..nnt mesti ramai yg tertanya2 plak..(budget glamer r???)
Labels: kawan-kawan, luahan hati


